Vilken Helg!

FREDAG!
Jag och kompisarna började med att träffas på ungdomshuset och vänta tills vi skulle äta och snacka massa skit med alla! Vid 5 tiden gick vi och åt kinamat (SVIN GOTT) sedan gick vi tillbaka till och nsacka ännu mer skit.
Halv 10 hade vi hyrt bana och vi hade sjukt kul! Såklart spelade man inte seriöst. Kul för dom andra att spela mot mig om jag spelar som jag brukar. Men i allla fall efter det var det ett tag innan bussen gick så fick åka epatraktor elller vad det heter hem. Har aldrig åkt de innan så det blev en upplevelse!

LÖRDAG!

Dagen började med att jag vaknar mycket tidigare än älskling som vanligt! Man sätter sig vid facebook och glor lite. När älskling till slut vaknar går vi ner och handlar lite gott till kvällen. När man kommer tillbaka har man 4 missade samtal och massa sms. Jag orkar inte kolla vilka och går in på facebook. Då har jag fått ett medelande Från Amanda som skulle komma till mig :D Whooho hade inte träffat henne sen i sommras! Då fattar jag att det är hon som ringt och smsat.
Men i alla fall hon kommer och hennes pappa och hans tjej ville bjuda på mat. mmm taco och hamburgare!
Senare åker vi hem till mig och kollar film och äter godis! GOTT!
SÖNDAG!
Vaknar av att Amanda ligger och snarkar i soffan och går ut och tar en cigg. När man kommer in sitter hon och stirrar på mig! haha vilket rolig morgon. I alla fall nu har hon åkt hem och jag sitter här. Ska sova en stund till! Songott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0