Länge sedan nu!

OOOPPS.. Var ett tag sedan nu!
I alla fall är på praktik och ska vara det i 4 veckor! Och jag hatar det redan :O
Det ändå jag får göra är att packa upp och prismärka kläder!! har gjort det i 2 dagar i rad i ca 6 timmar varje dag! börjar kunna de nu men det fattar inte dom. Men skulle i alla fall prova ett par hunterstövlar idag och fick knappt av dom igen XD hehe måste sett roligt ut ;) En gubbe fick hjälpa mig hehe så många stirrade!
Och att dom påpekar att alla ens kläder inte är märkes stör mig! För vafan jag studerar och bor inte hemma hur ska jag ha råd att köpa en ful skjorta för 1000:- betyder inte att jag inte är intresserad av kläder...
Nu ska jag och Pälsko laga mat sen blir de sova. Tränade på gymmet idag också så är HELT slut!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0